Levering en Leveringstijd:

De bestelde goederen worden zo snel mogelijk na het afwerken van de online bestelprocedure op het leveringsadres bezorgd.

Mi Lotta CommV doet hun uiterste best om ervoor te zorgen dat u uw product zo snel mogelijk ontvangt.
De leveringstijd is gemiddeld 3 dagen tot een maximum van 14 dagen, dit hangt natuurlijk ook van onze leveranciers af.
Indien deze termijn wordt overschreden of het artikel niet meer te verkrijgen is, wordt de klant tijdig verwittigd en heeft hij het recht de bestelling zonder kosten te annuleren.

Mi Lotta CommV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele vertragingen. Wij zorgen ervoor dat bij de verzending uw goederen zo goed mogelijk verpakt zijn. Indien er toch artikels beschadigd zijn bij aankomst dient u ons hiervan op de hoogte brengen binnen 24 uur na ontvangst.

Ruilen en Retourneren:

B2B : onze zakelijke klanten kunnen niet retourneren!

De volgende regels zijn van toepassing op onze particuliere klanten:

Toegelaten retourprocedure:

Wanneer de verpakking/doos nog steeds verzegeld is, dan staan we toe om te ruilen of te retourneren, gelieve ons eerst op de hoogte te stellen en ons uw probleem mee te delen om toelating te vragen! Neem steeds eerst contact op met ons! (Onderaan deze pagina vindt u het modelformulier van herroeping)

Pruiken, haarstukken, etc. worden enkel terugbetaald of geruild met teruggave van het origineel factuur!

Een kleurring kan desgewenst ook op zicht aangekocht worden, gelieve ons hiervoor te contacteren. De borg/betaling wordt na retour van de kleurring - in uitstekende staat-, terugbetaald.
Dit binnen een termijn van maximum twee weken.

De kosten en het risico van de zending voor het retourneren of omruilen zijn voor rekening van de klant.

Vanwege hygiënische redenen kunnen pruiken, haartoppers en andere haartoevoegingen niet worden geaccepteerd als retour indien gedragen omwille van het risico op kruisinfectie (hoofdhuid / haar / huid)tussen personen. Dit is om hygiënische en gezondheidsredenen voor zowel uzelf als anderen.  Zodra het product is ontvangen en geopend kan het dus niet worden terugbetaald of geretourneerd vanwege het risico op kruisbesmetting. Dit is in overeenstemming met de wetgeving in de EU betreffende producten met betrekking tot hygiëne en gezondheid. De verpakking rondom het haarwerk die de klant ontvangt wordt beschouwd als de hygiëneverzegeling. Zodra de verpakking wordt geopend en de verzegeling wordt verbroken is het artikel niet geschikt voor retournering.

Kwaliteitscontroles worden vóór verzending door de fabrikant en door Mi Lotta CommV uitgevoerd op al onze pruiken, toppers en haartoevoegingen. Als een artikel als defect of defect bij de productie wordt beschouwd, wordt het artikel terugbetaald in overeenstemming met uw wettelijke herroepingsrechten binnen de 14 kalenderdagen.

Als u denkt dat uw artikel defect is, of als er een probleem is, neem dan eerst contact met ons op via info@mooihaarwerk.be met uw bestelnummer en aard van het probleem

Als we een retour van een pruik / topper / haartoevoeging toestaan ​​vanwege een fabricagefout, mag deze op geen enkele manier zijn gewijzigd, inclusief; gekamd, geborsteld of gestyled, haarscheiding veranderd, cap maat gewijzigd, clips geopend. 

Nadat we een geretourneerd artikel hebben ontvangen, zullen we het artikel controleren om te zien of het in dezelfde staat verkeert als toen het bij ons werd verzonden. Als we vaststellen dat het geretourneerde artikel niet in dezelfde staat verkeert als toen het werd verzonden, sturen we een e-mail met een verklaring waarom we geen teruggave of terugbetaling kunnen toelaten. We bieden aan om het artikel aan de klant te retourneren, waarbij de verzendkosten door de klant worden gedekt. (Artikels worden geretourneerd met een service waarvoor een handtekening bij levering is vereist.)

Voor artikels waarbij terugbetalingen worden toegelaten door ons, wordt de terugbetaling binnen 14 kalenderdagen na ontvangst uitgevoerd.

Let op: De volgende artikelen kunnen ook niet geretourneerd en terugbetaald worden:

GOEDEREN DIE BIJ ONS TER PLAATSE AANGEKOCHT ZIJN OF AFGEHAALD; DEZE ZIJN GECONTROLEERD, GEPAST EN DUS OOK GOED BEVONDEN DOOR DE KLANT, DEZE KUNNEN WE NIET RETOUR NEMEN.

Artikelen van uitverkoop, speciale bestellingen, aangepaste artikelen, geruilde artikelen, haarverzorgingsproducten en accessoires, bestellingen geleverd aan landen buiten de Europese Unie en B2B-klanten.


Alle artikels die online aangekocht werden moeten aangetekend teruggestuurd worden naar onderstaand adres:

Mi Lotta CommV 
Rode-Leeuwstraat 11
2200 Herentals
Belgie. 

0494852481

info@mooihaarwerk.be

BELANGRIJK! Niet - toegelaten retourzendingen zijn verboden!

Als een niet-toegelaten retourzending wordt gedaan (zonder toestemming/medeweten van verkoper), wordt er contact opgenomen met de afzender/koper en wordt de gelegenheid geboden om het artikel te retourneren naar de koper, op voorwaarde dat de afzender/koper wordt geïdentificeerd! Alle kosten die zijn gemaakt tijdens de niet-toegelaten retourprocedure zijn de verantwoordelijkheid van de koper. Mi Lotta CommV is niet aansprakelijk voor de gemaakte kosten. Als de afzender/koper niet binnen 7 kalenderdagen contact maakt, of als er geen manier is om contact op te nemen met de koper, worden de items maximaal 7 kalenderdagen bewaard voordat ze opnieuw worden bevoorraad / teruggestuurd naar de leverancier, wij zullen de bestelling dan volledig annuleren.  

Volgens de verkoopregels op afstand en de online verkoopregels in de EU, hebt u het recht om uw aankoop binnen 14 kalenderdagen na ontvangst te annuleren/retourneren. Mi Lotta CommV kan helaas geen aansprakelijkheid aanvaarden voor het verloren gaan of beschadigen van de goederen bij het terugsturen, Goederen retour sturen word enkel aanvaard via aangetekende zending.

Zodra het product is ontvangen en geopend kan het niet worden terugbetaald of geretourneerd vanwege het risico op kruisbesmetting (van huid/haar op huid/haar). Dit is in overeenstemming met de wetgeving in de EU betreffende producten met betrekking tot hygiëne en gezondheid. De verpakking/doos die de klant ontvangt wordt beschouwd als de hygiëneverzegeling. Zodra de verpakking wordt geopend (plastiek rondom haarwerk) en dus de verzegeling wordt verbroken is het artikel niet geschikt voor retournering.

Dit zijn algemene voorwaarden die niet gewijzigd kunnen worden.

Alleen op deze manier kunnen wij garanderen dat gloednieuwe artikelen die bij ons gekocht zijn, nooit door iemand anders zijn gedragen.

RICHTLIJN 2011/83/EU VAN HET EUROPEES PARLEMENT EN DE RAAD

van 25 oktober 2011

HOOFDSTUK III

CONSUMENTENINFORMATIE EN HERROEPINGSRECHT VOOR OVEREENKOMSTEN OP AFSTAND EN BUITEN VERKOOPRUIMTEN GESLOTEN OVEREENKOMSTEN

Artikel 16

Uitzonderingen op het herroepingsrecht

De lidstaten voorzien niet in het in de artikelen 9 tot en met 15 bedoelde herroepingsrecht voor overeenkomsten op afstand en buiten verkoopruimten gesloten overeenkomsten betreffende:

e)

de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;

               

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32011L0083&from=NL#d1e1116-64-1